Najbolje izreke o bogu

“Kada se voli – ni odsutnost, ni vrijeme ne predstavljaju ništa.” Dickens

“Samo jedan tren može nas učiniti zauvijek nesretnim.” John Gej

“U europskoj pustinji leže izblijedjele kosti mnogih neuspjelih zajedničkih pothvata.” Wilson

“Samo činjenica što mi je žena pružila ruku značila je čitavu epohu u mom životu.” Dostojevski

Prije sam bio umišljen, sad sam savršen

Ljubav je tako kratka, a zaborav tako beskrajan. P. Neruda

“Kad bi mogao učiniti da me se ljudi boje, radije bih učinio da me vole.” Nobel

“Nesreća oblikuje čovjeka i prisiljava ga da upozna samoga sebe.” Goethe

“Majka korisnih vještina je bijeda, a lijepih obilje. Otac onih prvih je razum…” Schopenhauer

“Žene su voće. Ima kajsija, ananasa i lješnjaka. Nekorisno je slijediti: to je jasno. Početnik se ne može odlučiti da ubere od samo jedne vrste. On želi prepoznati samoga sebe u raznolikosti vrsta.” Valeri

“I najnesretniji život ima svojih sunčanih časova i, pod pjeskom i kamenjem, svoje sitne cvjetiće sreće.” Hermann Hesse

Praksa stvara savršenstvo.

Odgovori

